برخي آقايان آينده سياسي خود را به امور جاري مردم ترجيح داده‌اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 910
نویسنده : آرمان حسيني
دبير سياست خارجه دانشگاه علامه گفت: امروز تمام دغدغه جوانان نخبه، تلاش براي مقابله با تحريم‌هاست و اين در حالي است که برخي آقايان پايتخت نشين به فکر يارکشي‌هاي سياسي هستند.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
فرهاد نظريان‌ساماني دبير سياست خارجه دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تبليغات زود هنگام برای انتخابات رياست جمهوري سال آینده از سوي برخي افراد،‌ اظهار داشت: رياست جمهوري جايگاه و مقام دوم را در کشور دارد و شخص رئيس جمهور دستان بازي براي ورود به تمام امور کشور به صورت نسبي و مطلق را دارد. لذا کسب اين مقام براي احزاب و گروه‌هاي سياسي بسيار مهم است.

وي اضافه کرد: تبليغات زودهنگام صرفاً يک يارکشي سياسي جهت کسب قدرت است که اين مسأله در دين مبين اسلام بسيار مذموم و ناپسند بوده و کسي که از خارج گود به آن نگاه کند، قطعا چيزي جز تقلا براي کسب ماديات و طلب امور دنيايي، نخواهد ديد که اين شايسته احزاب سياسي کشور اسلامي نيست.

دبير سياست خارجه دانشگاه علامه طباطبايي با بيان اينکه اين گونه اعمال از سوي برخي گروه‌ها و افراد سياسي قطعا تبعات و عوارضي را به کشور تحميل مي کند که دود آن به چشم مردم خواهد رفت، تصريح کرد: در رياست جمهوري دهم نيز شاهد اينگونه يارکشي‌هاي زودهنگام سياسي و انتخاباتي بوديم و ديديم که خلأيي را به وجود آورد که دشمن اجازه پر کردن اين خلأ را به خود داد و هزينه‌اي را در عرض 8 ماه به کشور تحميل کرد.

نظريان‌ساماني با اشاره به فعاليت‌هاي زودهنگام انتخاباتي که منجر به فتنه 88 شد،‌ اظهارداشت: برخي افراد از نخستين روزهاي انتخابات رياست جمهوري دهم، يعني تقريباً 3 سال پيش ستادهاي تبليغاتي رياست جمهوري يازدهم را راه‌اندازي کرده‌اند و ستادهاي اينها در استان‌ها و شهرستان‌ها فعال شده و در شهرهاي مختلف سخنراني مي‌کنند که اين مسائل تبعات خاص خود را دارد.

وي با تاکيد بر اينکه تبليغات زودهنگام در کشور جرم است، خاطرنشان کرد: کشور ما الان با مسائل داخلي و خارجي مواجه است و در شرايطي قرار داريم که بحران‌هاي بسياري را از خارج بر ما تحميل مي‌کنند و اگر اتحاد داخل کشور را حفظ نکنيم و با اينگونه اعمال به تشويش اذهان عمومي بپردازيم،‌ سناريوي دشمن را دنبال کرده‌ و آب به آسياب دشمن ريخته‌ايم.

دبير سياست خارجه دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به اينکه اگر در داخل کشور هرج و مرج داشته باشيم، نمي‌توانيم مقابل يک دشمن واحد بايستيم،‌ گفت: کساني که آينده سياسي خود را به مصالح مردم ترجيح مي‌دهند بدانند که ما الان مسائل مهمي در کشور داريم که گراني‌هاي اخير از آن جمله‌اند و لازم است که نخبگان سياسي براي حل اين مشکل به يک اجماع برسند و اين قضيه را حل کنند و تبليغات زودهنگام فقط يک انحراف اساسي از مسائل مهم کشور است.

نظريان‌ساماني خاطرنشان کرد: از اشخاصي که زباناً يا اصالتاً خود را منتصب به جريان اصولگرايي مي‌دانند، مي‌خواهيم قدري معقولانه و باديدي گسترده قدم در عرصه انتخابات بگذارند که خداي ناکرده ملت ما دوباره تاوان اين عدم توجه‌ها را ندهند.

وي با تاکيد بر اينکه امروز تمام دغدغه جوان‌هاي نخبه ما، تلاش براي مقابله با تحريم‌هاست، يادآورشد: اين در حالي است که برخي آقايان پايتخت نشين به فکر يارکشي‌هاي سياسي هستند که به تبع آن منازعات و کشمکش‌ها و تهمت‌هاي زيادي را ايجاد مي‌کنند.

دبير سياست خارجه دانشگاه علامه طباطبايي با بيان اينکه هر کاري زمان خاص خود را دارد که اگر در زمان خود انجام گيرد، کارايي بهتري خواهد داشت،‌ خاطرنشان کرد: تبليغات زودهنگام شور و هيجان کاذب را در اجتماع ايجاد کرده و تبعات بدي را در پي خواهد داشت.

انتهاي پيام/ب2





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: